Pluggpanik?

Stackars er, som bara får läsa om hur mycket jag pluggar och hur svårt och tråkigt det är. Tyvärr är det typ bara plugg som fyller mina dagar, så det är det som uppdateringen handlar om. 
   Av det ursprungliga gänget är det bara några få stackars själar som ens tänker försöka tenta nu på fredag. De andra har gett upp,  och ligger nu och solar eller nåt liknande i stället. Mycket avundsjuk, men för envis för att skita i plugget. Dock är det mycket osannolikt att jag klara mig. Fast det kommer ju EN TILL tenta till hösten också, så då kan jag ju skriva den också, om jag failar... xD

Anders och Ida kommer hit i kväll! Jag är jättepeppad, det ska bli så kul! Så kul man nu kan ha när en tenta hänger i luften... ;) På lördag, gott folk, på lördag återvänder jag hem till skogarna i Småland!

Tre dagar (en en stor, otäck tenta) kvar innan sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0