Monday again

Jag fick påbackning på syrrans studentfest i helgen; älskade kusin Carro hävdade att jag bloggade för dåligt. No way, tänkte jag, men så sitter jag ju här igen och det är en vecka sedan sist. Inte lätt att hålla koll på mig då... ;)
 
Idag har jag tränat på att svälja utan att flytta några muskler i munnen (väldigt väldigt ont i halsen), plockat ner fönster och käkat syrrans mumsiga kladdkaka. Jag har också haft två marsvin i en påse (men det var inte mitt fel, de rymde dit frivilligt), tvättat min underbara cykel och försökt organisera en kompisträff hos vårt hjärta i Växjö. och det är en sjuhelsickes utmaning. Jag har även nynnat på Luffarvisan, nästan ramlat i trappan och två gånger fått höra att jag mumlar, så det måste jag väl ta tag i.

Annars lugnt. Men hörrni, i morgon! Då fyller jag år! xD
   PAKEEET! ;)

Carro - uppdatering till din ära! Love ya, girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0