Labbråtta

Hjälp, vad fort dagarna rinner iväg! Och inget har jag skrivtit!

Jag är tillbaka i laboratoriet på Frödinge nu, och det är fruktansvärt roligt! Inga misstag hittills, jag minns det mesta väldigt bra. Började dock måndagen med att lyfta in en tvålitersbägare i glas i ett skåp, men missade kanten och krossade bägaren i händerna... Glas överallt, och så skar jag mig givetvis. Plåster över halva händerna såg väldigt roligt ut, men aj, vad det sved när jag spritade sen!
   Upptäcker också att jag har saknat dels allt folk oerhört mycket (och så kul att de blir så glada när de träffar mig igen!), dels hur himla underbart det är att jobba mot att plugga! 

I natt ska jag hämta en viss underbaring med kompani i Malmö. Så nu tänker jag sova en stund. xD

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0