Visor och målarfärg

Helsike vad jag jobbar! Tycker att allt bara flyger förbi, timmarna i labbet går så fort. Väl hemma tänker jag göra tusen saker men hinner bara hälften... ;) Dagens probelm : för mycket att göra.

Full fart, som sagt. I helgen har jag avverkat Visfestivalen, där jag fastnade stenhårt för Gaby and the Guns och en ascool tjej som hette Jenny Almsenius, och så har jag varit på auktion (fyndat!) och bettat med syrran + Anders, Calle och Victor om vem som inte ska krascha på folkracebanan. Toppenkul, alltihop.
   Och i helgen blir det Skånetripp, där gänget ska bo på båt i Åhus (HELP! Nej, lugn nu! Jag ska våga. Båten ligger still. Jag kommer inte bli uppäten av sjögräsmonster eller drunknade ruttnande människor utan ögon. Inga fiskluktande trasiga blodlös händer. Jag kommer inte vakna och sitta fast när båten långsamt vattefylls.)
   Oh my. Det här kommer gå toppen.

Helgens coolaste är lillasyrran. Herregud. Jag ska också bli modig. På full läktare lutar hon sig över farsan och fräser åt väsnande gäng killar : "Håll käften, för helvete! Alla tycker ni är så jävla störande! Vill ni inte lyssna på m,usiken så gå ut och sup då!" Typ. Och så pekade hon finger när de skulle svara. Tystanden blev total. Tanten bakom klappade henne på axeln och tyckte det var bra gjort. Det tyckte jag också.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0