Träningsvärk

Jag åke direkt från tårtfabriken till Calle igår, och trodde väl på min höjd att jag skulle få vara med och fika, om det nu blev höskörd. Istället hamnade jag på logen i tre timmar och staplade hö nogrannare än lego. Genomsvettig och med damm överallt,men det är kul när man är flera. Det var nästan så jag övervägde att testa sjövattnet, men duschen vann. Idag har jag ont i min nacke, min armar och så i ena sidan av benet.
   Herregud. Jag är så vek.

Dagen idag gjordes av en matlåda. Helgen görs av jobb på lördag... ;) Hultsfredsfestivalens död är det sorgligaste idag, och nya solbrillorna är roligast. Och allra tröttast, det är jag. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0