Packa upp och packa ner och packa upp igen

Våra resväskor är uppackade. Det mesta av innehållet flyttas nu över till flyttkartonger. I morgon ska vi kvittera ut nyckel till baracken, och så ska lägenheten tömmas. Vad behöver man egentligen i fyra veckor. Tillvaron ställs på sin spets (eller gör den det? ;))

Jag och Calle gick ner till Charlies kiosk för att köpa busskort. Det var väldigt kallt. Jag snodde Calles julklppsgrej/buff, för min mössa är för stor. Det hjälpte lite så där lagom. Jag frös ändå. Det är väldigt mycket snö här. Jag tog några bilder, men hinner inte ladda upp dem nu. Calle suktar efter datorn. Labbrapport... ;)
   Väl framme på Charlies hade de inte de busskorten vi ville ha. Är inte det lite lurendrejeri, att sälja en modell av busskort, men inte de andra?
   Hmpf. Vi måste ända ner till Vasaplan för att få periodkort. 
  
Morgondagens uppgift?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0