Julen är slut

Om man kikar på uppdateringsstatistiken på min blogg, skulle man kunna tro att Hålbäckshult saknar teknik. Eller datorer. Åtminstone internetuppkoppling. Så är inte fallet. Det är bara det att det finns så mycket annat som är skoj när man är hemma. Typ familjen och sånt där.

Julen har varit väldigt mysig och fin. Snö i Småland (Danmark... ;)) också. Jag har saknat min familj, så det var roligt att få så mycket tid med dem, även om kemitentan hänger som ett ovädersmoln över huvudet. 

Extra kul var det att hinna hälsa på Cim med Linda. Micelle växer så det knakar, den lilla sötnosen! Riktigt roligt att bli uppdaterad om allt av mina älskade vänner! <3

Jullovet är slut för mig och Calle nu. Vi är tillbaka i Umeå (och den här gången gick resan alldeles smärtfritt). Det är väldigt kallt. Och helt otroligt mycket snö. Vallarna täcker trafikskyltarna. Jag ska fixa bildbevis.  
   Vi försöker fundera ut vad som ska med till la paviljong. Vi ska ju ut i fyra veckor. Det känns lite halvmärkligt, lagom hemma så ska man ut igen.

Ut, ja. - 17 grader och vi MÅSTE hanlda.
  Burr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0