Intensiv vecka

Älskade Astrid har åkt hem och lägenheten känns tio gånger större... ;) Lite underligt tomt - jag saknar henne redan. Hon är nog snart hemma i Hålbäckhult; hon hade bra flyt med flyg och buss.
   Igår var vi på bio. Jag blev nedröstad och det slutade med att vi gick och såg Farsan. Ingen bra film. Plågsam, tycker jag. Fast mysigt med godis, Calle, Astrid och popcorn.

Ikväll ska jag på återspark med mina molbisar, och i morgon blir det lite oplanerad sittning med finlandssvenska nationen och halva molbiklassen. Vi bor ju i Umeå. Det är nästan Finland. I alla fall närmare Finland än Småland.

Intensiv men väldigt kul vecka. Snart slut.
   Suck.
   Det känns som om det kommer bli sommar väldigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0