Hummeli-hum

Idag har jag sådan där mysig träningsvärk i min rumpa, i ljumskarna, axlarna och i bålen. Questa gick vanisnnigt bra igår och ett riktigt dressyrpass sätter sina spår... I alla fall i mig, som inte pysslat med ridning på den nivån på ett tag. Det var riktigt, riktigt kul och att röra sig lite stelt idag, det är det defenitivt värt!

Jag har varit duktig i flera (!) timmar nu, och skrivt labbrapporter och projektarbete. Att labbrapporterna aldrig tar slut! Mängder med olika labbar och så ska det rättas både en och två och tre gånger innan assistenterna är nöjda. 
  Aja. Nu hoppas jag i alla fall att förra kursen blivit klar, så jag kan fokusera på den här. Bara tre rapporter kvar... 

 Nu ska vi montera ihop ett pepparkakshus!


Umeslätten
Vinter över Ume-slätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0