Snöväder

Det bara rullar fram! Nästa helg blir årets sista i Umeå - visst är det sjukt? Julen är verkligen nära nu.

Idag ska jag plugga och lite senare ge mig ut och rida. Med lite flyt har Carin fått hem Questas nya dressyrsadel - och det, mina vänner, är lycka! ;) Kommer bli fantastiskt kul!
   Och imorgon är det tredje advent, vilket innebär adventsfika och mys med tända ljus... Wunderbar!

Det snöar igen här uppe. Full fart. Och det är väl tur, för inte får väl Norrland ha mindre snö än alla nere i södra halva av landet? ;)

Mhm. Jag är medveten om den låga kvaliten på det här inlägget. Men vad ska jag göra? Jag har halva hjärnan på gårdagens bio (Harry Potter - som väntat inget vidare), en kvarts hjärna på labbrapporten och en kvarts hjärna här. Det blir så då. Tyväär, inget att göra något åt.
   Jag stänger ner här nu i alla fall. Då blir det mer hjärna över till labben... ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0