Calle packar

I-sista-minuten-Calle, det är vad jag har god lust att kalla honom. Han är superspeedad, flummig till tusen och jätteglad - det är toppen. Fast just nu vore det nog ändå bättre om han typ... packade? Vi ska ju åka snart!
   Ännu mer älskar jag att det ska FRÅGAS om allt. "Behöver jag två par byxor?" "Hm, tror du att jag ska ta med det här?" "Vad tror du?"
   Och efter en lång stund : "Siri, du lyssnar ju inte!"

Jag suckar bara. Vad ska jag göra?
   Snart är vi i alla fall på väg! (Tja, vi 00.19)
   Undrar om Calle har packat klart då?

Håll tummarna för att SJ lyckas ta oss hem nu!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Håller tummarna här! Och snart ses vi:) <3

2010-12-22 @ 13:31:19
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Sofie

up·date (p-dt)

tr.v. up·dat·ed, up·dat·ing, up·dates

To bring up to date: update a textbook; update the files.

n. (pdt)

1. Information that updates something.

2. The act or an instance of bringing something up to date.

3. An updated version of something.



något som kanske hjälper? ;) puss

2011-01-09 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0