Sammanfattning av sommaren 2010

Bilder, gott folk! Det blir inte bättre!

Börjar med ett par bilder från själva hämtningen i Ume i början av juni.
Ida och oidentifierad man vid älven
Ida och någon annan typ nere vid älven.

Höga kusten
Anders och Ida vid första fikapausen på vägen hem.

Gänget
Bilfoto

Victors skylt
Calles bror var glad att vi kom hem... ;)

Lilla Nisse
Fölunge - Nisse!

Mamma Sofie och Nisse
Och en bild till med mamsen och Sofie också. Alla älskar Nisse.

Tårtan!
Födelsedag! Calles tårta till mig

Anders och Gittan - Juttern
Badväder! Jag jobbade mest - skönt med bra AC på labbet... ;) Anders och Gittan på flotten.

Astrid och pappa
Astrid och pappa ute i skogen. Tror pappa är på rethumör?

Sommardukning
Sommarmat i trädgården hemma

Kyckling
Kycklingar! Två kullar med underbara små dunbollar

Mor och far i Västervik
Visfestival i Västervik. Mamma och pappa

Skylift
Ladugården har målats i år och oj, så fint det blir! Sista touchen krävde skylift.

Hålbäckshult
Huset i sommargrönt

Gråsparvar
Pappa matar gråsparvar. Eller, tja, gråsparvarna äter pappas hönsmat. Här är gänget samlat.

En lite tupp
Dunbollarna är ganska stora nu. Och en smula skeptiska mot kameran.

Marsvinen
Mina små marsvin har också haft det toppen. Här är de ute och springer i gräset


Så där - typ. Sommaren är slut nu. Nu har ni sett några av bilderna. En Frödinge-logga också, för allt jobb, och kanske en bild på fiesten, så har ni sommaren. Plus en Skåne-resa och polarna härifrån.
   Sitter nu och funderar lite på allt jag INTE hann med. Varför blir det alltid så? 

Fast vad kan jag göra åt det nu? Tack för sommaren, Vimmerby! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0