Rymdkontakt

Jag sitter just nu och tankar in bilder från kameran medan Calle är iväg på första omgången nollning. Någon gång de senaste veckorna har jag tydligen lämnat kameran oövervakad, för där var fullt av bilder på... ja, vad är det för något egentligen? Ett monster? Alien? Spöken, kanske?
   Nope. Det är Sofie. Med diverse mycket konstiga grimaser. Några kort ihop med Astrid med lika tjusiga miner. När jag först såg dem tänkte jag att det väl skulle vara ett lämpligt straff att lägga upp dem här på bloggen, men någon måtta får det väl vara.
   Annars kanske alienserna (eller vad det nu blir i plural) tror att vi kidnappat ett gäng och bestämmer sig för att frita dem. Och inte vill jag skicka Astrid och Sofie till yttre rymden?
   Inte idag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med :d

2010-08-23 @ 19:28:07
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0