kapad!!!

Detta är mitt andra blogginlägg i historien, jag tvivlar på att de kommer bli fler?

nå till det viktiga, siri ligger här på köksoffan helt slut! antar att hon har packat hela dagen, de kan hon ha.. Umeå är i alla fall för långt bort. kalle däremot har inte kommit lika långt, han pratar om nått "ryck" men de ser ut att gå åt nästan motsatt håll (bara nästan)

Här på bloggen har hon inte synts till på väldigt länge, eller säger man synts till när det handlar om bokstäver?
bloggtorka/ordbrist/fantasibrist/tidsbrist? vad vet jag?

måste säga att de är rätt kul å se 4 personer som springer hit å dit, pratar i munnen på varandra och funderar, diskuterar hur ska allt få plats? det undrar ja också men ja nöjer mej med att vara åskådare.

 De va allt för mej, blir de tomt här igen för länge så rycker ja nog ut igen!! SIRI!!!!

Tänk inte på stavfelen, det är inte så viktigt sa alltid min sv lärare :) så tack

// Eda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0