Helgkaos

Ojojojojoj! Vilken helg!

Det hela började toppen med en klippning och sedan ut till stallet, där jag tog en dressyrlektion. Royal gick jättefint och jag fick så mycket beröm av tränaren att jag inte riktigt visste var jag skulle ta vägen... Superkul!
   På kvällen blev det bio (äntligen! Saknat i sommar...) och filmen var ruggigt bra - Inception, ni vet. 
  
På lördagen fick jag och Calle upp våra nya hyllor (aj då, jag har lovat att fota och lägga upp. Nästa inlägg?) och på kvällen/eftermiddagen drog jag upp till Emmas korridor, där vi hängde tills det blev sittnings-dags. Nollornas första. Hur kul som helst. Och så lite dans och näsblod efter det... xD

Och söndagen då? Borde kanske legat och sovit, men hamnade istället i stallet ädr det var storrengörning och stallmöte på gång. Kul och massa roligt folk, men smutsigt, förstås...

Idag då? Måndagen den första skoldagen? Jodå, den var toppen den också. Förstås. Nu läser vi roliga saker, vet ni.
   Bakterier och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0