Vårvärme

Ajajajaj! Det är allt väldigt glest mellan inläggen, tycker ni inte det? Konstigt att det alltid blir så när jag är i full gång, och alltså borde ha massor att berätta?

Idag är sista dagen jag är hästvakt. Det är jätteroligt och har gått väldigt bra, men jag har skavsår och träningsvärk överallt. Jag har helt klart blivit mesig av att inte rida varje dag... ;) Det är nog tur att jag får några dagars ledighet när jag bara kan ta det lugnt (om vi nu fortsätter ignoera bioorganiska kemin ett tag till).

Och visst passar det bra med påsk, nu när det äntligen känn som om våren är här? Strålande sol, massa plusgrader och smältvatten överallt. Snart har vi nog bara en halvmeter snö kvar, också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0