Toppendag!

..och så finns det ju två jag vill lyncha. ;)

Jag har labbvecka nu, och det går toppen! Jag hade lite flyt med bra labbar, och så har jag varit så jävla* fokuserad själv, så allt har gått jättebra. Riktigt bra känsla.
   *Oj! Hrm, jäklar ska det givetvis vara. Det får man säga. En majblommeunge talade om för mig att man inte ska svära här om dagen, när jag satte den där lilla nålen under pekfingernageln.

Och igår eftermiddag bjöd Maria med mig ut på en körtur med Irish, hennes travhäst som bor i Hjoggmark, där Royal ju också bor. Det var riktigt, riktigt häftigt, vilken känsla! Jag tyckte det gick jättefort tills jag lyssnade på takten i traven... ;)
   Så fick jag rida en sväng på Linas halvgalna fullblod, och oj, vad fullbloden är underbara! Kunde inte låa bli att gråta en skvätt, mitt eget fullblodshjärta ska ju säljas. Sjukt overkligt. 
  
Och så kommer jag hem, och Calle har lagat pannkakor... Perfekt dag, helt enkelt.

De där två galningarna till polare lynchmobben gärna får ta hand om, hade skrivit kort till mig. Gulligt, kan tyckas. Eller så jävla retsamt så man vill strypa dem... Tack, tjejer! 
   xD 

Kommentarer
Postat av: Sylvia

ooops, we did it again? xD

2010-04-23 @ 18:58:53
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0