Popcorn

Vi ska se på film alldeles strax. Calle poppar popcorn. Fast det låter som om han river hela köket. Det gö han säkert också, fast han säger att det är popcornen som låter som en grizzlybjörn versus fyra självgående soptunnor.

Det är lite tomt med inlägg. Framförallt är det tomt på inlägg med något vettigt innehåll. Tji fick ni, det blir inte bättre idag heller.

Jag är hästvakt den här helgen, och ska tom träna på lördag. Mycket peppad! I dag åkte halva mitt kompisgäng hem till sina riktiga hem, och resten ska ses för filmmys i morgon. Så måste jag plugga. Ni förstår, det blir lite kärvt med bloggen ibland.

Nu kom popcornen. Och Calle. MEst eftersom Calle kom, måste jag sluta nu... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0