Trettionde september

Gosh! En månad till har gått!

Idag kände jag mig som världens mest otacksamma flickvän. Calle lagade mat idag när jag satt och skrev labbrapport. Han gjorde panerade strömmingfiléer med rårivna morötter och potatismos med persilja. Visst låter det gott? Det luktade gott också. 
   Fast strömmingfiléerna smakade... fisk. Väldigt, väldigt mycket fisk. Som de ska göra. Som jag inte riktigt klarar av.
   Jag tog en bit. Jag åt inte ens upp den.

Herregud. Jag är helt otrolig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Jag har också startat blogg nu! humor att båda skriver om läskig strömming.. haha hälsa calle att han borde prova hotdogs istället asgott första dan! lovar..

puss

Postat av: Linda

Otacksam SAMBO! ;D

2009-10-01 @ 23:56:12
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0