Tjugonionde september

Väderleksrapport från Umeå stad: Det är höst här. Eller, snat vinter. Eller, det kanske redan är vinter?
   Björkarnas knallgula löv ligger fint i drivor längs cykelvägarna. Blåsten är superkall. Igår snöade det (!). Kanske är dags att ställa fram snöskyfflen, så man tar sig ut ur huset om mornarna? 
   Calle har köpt en mössa. Jag tycker att det var väldigt klokt.

"Alla pratar om vädret, men ingen gör något åt det."

Klokt nog för den här dagen, kan jag tycka. Lite så där spontant, bara.

Kommentarer
Postat av: sylvia

SNÖ?!? redan...

hur ska jag klara av att hälsa på?! ;O

2009-09-30 @ 18:28:14
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Siri

Du kan få låna termobyxor av mig! xD



Fast snön smälte ju bort med en gång, den låg kanske fem miuter... ;)

2009-09-30 @ 18:39:55
Postat av: karolinajonsson

hösten är så fin :)

2009-09-30 @ 19:16:26
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0