Tjugofemte september

Idag har jag lite sovmorgon. Det är otroligt skönt att vara hemma och sega sig lite.
   Morgonen igår var däremot inte så lugn och stillsam. Vi tog bilen på morgonen, eftersom jag skulle iväg och rida på eftermiddagen. Det var dumt.
   Poliskontroll, köer, vägarbeten, avstängda vägar... Det tog nästa 45 minuter att ta sig de fem kilometrana som tar ca 20 minuter att cykla. Suck.

Pållen jag testade var mysig. Och, oj, vad det är roligt att rida! Det svåra blir att bestämma sig för vilken jag vill fortsätta med. Jag har en till jag ska testa nästa vecka, så får vi se.

Idag får vi besök, och jag är superpeppad! När kommer alla ni andra? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0