Tjugoåttonde september

 Anders, Gittan och Victor hälsade på i helgen som vårt första besök på Bigarråvägen- Det var riktigt, riktigt mysigt! Nu saknar jag min familj lite extra, bara, så det måste snart bli att åka en sväng ner till Småland. Problemet är bara att det är svårt att bestämma när man ska åka, när schemat ändras minst två gånger varje vecka. 
   Lägenheten blev väldigt tom när de åkte igen på söndagsmorgonen... Tja, vi får väl helt enkelt hoppas på att de snart kommer tillbaka.

Har ni hört det där kinesiska ordspråket? "Man blir inte lycklig innan man har en trädgård och ett bibliotek". Jag känner att jag börjar närma mig nu, med en blomkruka utanför ytterdörren och en supersnygg bokhylla i lägenheten. Tusen tack!

Bokhylla

Lite mer ett riktigt rum nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0