Sjuttonde september

Skär-sig-Siri, det kan ni kalla mig!
   På tre dagar har jag lyckats med blodutgjutelse tre gånger. Mina händer börjar se massakerade ut, och plåster går åt i en rasande fart.
   I måndags, när vi experimenterade i idrottslabbet, lyckades jag krossa ett litet tunt provrör i handen. Ett blodfyllt provrör, för övrigt. (- Sebastian, om du har några blodburna sjukdomar, är det läge att tala om det NU!). Argh!
   I tisdags lyfte jag en (vass, visserligen) kniv med högerhanden, tappar den och träffar vänsterhanden med spetsen.
   I går skar jag upp pekfingret när jag diskade. På en MATKNIV! 
   
Någon är seriöst illvilligt inställd till mig. Bara för att jag är paronoid betyder inte det att de inte är ute efter mig... ;) Eller, hur var det nu?
   Aja. Ska det fortsätta i den här stilen tänker jag skaffa en stor första-hjälpenlåda. Den lär ju behövas.

Jag fick min hästabstinens tillfälligt botad igår, på tal om att smärta. Träningsvärk... ;)
   Hälsade på en trevlig D-ponny, pigg och glad, i ett prydligt stall med vettig ägare. Kändes bra! Dock litet långt ut, egentligen. Jag ska kika på ett par till, så får vi se. Roligt som tusan var det i alla fall! 

Vid det här laget tror jag nästan ni kan gissa varför jag sitter i skolan (och varför jag bloggar och inte gör något vettigt)? Just det, grupparbete. I morgon är det redovisning av arbetet. 
   Ja. JA! Jag är faktiskt klar. 

Nästan?

 


Kommentarer
Postat av: sofie

EMO!!!!

2009-09-21 @ 08:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0