Sextonde september

Än så länge sitter jag ensam här på universitetet. Vi ska ha gruppmöte om 10 minuter för att jobba klart med vår rapport och vår presentation. Min grupp är väldigt ambitiös. Jag har sagt det? Ja, men den är VÄLDIGT ambitiös. Tur att jag är med och lugnar ner lite grann.
  
Jag är ensam. Och väldigt trött. Det känns inte som en särskilt bra kombination. Lite som Ior i Nalle Puh. Fast gladare.
   Jag har i alla fall inte mjölksyra i benen idag. Jag ska provrida en potentiell medryttarhäst i eftermiddag, och tänker ta bilen dit. Eftersom jag inte vet när jag slutar, tog jag bilen hit också.
   Det ska bli väldigt kul att rida lite igen. Jag saknar min knäpphäst där hemma. Lille Trubbel!

Första gruppmedlemmen ramlar in nu. Hanna. <3 Lika pigg och glad som vanligt. 
 
Nu ska här grupparbetas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0