Femtonde september

Sofie sms:ade mig i morse och kom ihåg min namnsdag. Det är visst idag, hurra för mig! Sötnos, inte sant? Det är min syster, det! (Sen att det troligen var Irene, älskade faster, som påminde henne, det säger vi väl inget om?) ;)

Jag sitter på universitetets internet; mitt eget går knappt ens att öppna mailen med. Idag ska jag gå ner till Teliabutiken och klaga. Jag håller på och motiverar mig nu. Jag gillar ju inte att gnälla på saker, egentligen. Men jag tycker ännu mindre om att bli lurad, så det så. Muttermutter.

På tal om datorer; vet ni hur tung en bärba dator är? Min väger i alla fall alldeles för mycket när man ska stå upp och trampa sig uppför Swingen (bro upp till universitetet). Jag blir slut. Och Calle, han bara swischar iväg utan att ens stå upp. Jag ska köpa IKSU-kort och börja träna. Sen ska jag bli superstark och brotta ner Calle innan vi kommer fram till Swingen. Då kan han ligga där och sprattla när jag elegant och utan ansträngning försvinner uppåt i ett rasande tempo. 
   Eller så kanske jag ska satsa på det till mitt nästa liv? ;)

Jag har förresten grupparbete nu. Jag vet inte, men på ordet låter det ju som om man ska samarbete. Typ jobba lite också, kanske. I en grupp? 
   Ja, just det. Siri, one point.
    

Kommentarer
Postat av: Linda

FÖRLÅT SÅ MYCKET DÅ! Men du glömmer ju mina namnsdagar också. Faktiskt.

Men nu när jag tänker efter så har jag nog iaf ringat in ditt namn i min kalender. Pluspoäng för det kanske?

2009-09-15 @ 23:24:29
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad är det där om? Jag hade själv letat upp ditt namn i min kalender, ringat in det med en väldigt färgglad penna för att komma ihåg, sms:at och vad är tacken? Jo, att ingen tror att jag kom ihåg det själv!! aoch!!!!

2009-09-21 @ 08:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0