Tjugoåttonde oktober

Hihihihihi!

Jag sitter och skrattar hejdlöst åt en viss kär vän. Mina andra kära vänner tycker jag är lite halvkonstig, men är det fantastiskt roligt så är det.
   Tyvärr kan jag inte skriva ut vem det är som är så fruktansvärt rolig (och lite missfördelad vad gäller lägenhetsfaciliteter), eftersom personen i fråga hotade mig med en halv säng. Och jag menar, en halv säg? Kan det bli värre?

Förresten. Isrolfs Fastighetsaktiebolag, Ystad. Någon som känner igen? De har ringt mig tre gånger den senaste halvtimmen, så det är nog något väldigt viktigt. Men jag vill inte svara. 
   Anyone?




Kommentarer
Postat av: SOFIE SÅ KLART!!!!

Svara så får du veta... Vad är det värsta som kan hända liksom? Säger att du köpt ett hus av dom? SVARA

2009-10-28 @ 16:21:15
Postat av: Siri

Jag svarar inte när okända nummer ringer längre - det kan vara TV-licensmänniskorna. Och när nummret inte var okänt längre, då ringde de inte mer.



Blä! räcker ut tungan

2009-10-28 @ 19:43:03
Postat av: Linda

TV-licensmänniskorna har ett 09-nummer säger alla som har fått samtal från dom. Alltså kan du ju svara på ALLA okända samtal UTOM de som börjar med 09 ? ;D

ANNARS SKA DU FÅ SE PÅ HALV SÄNG!

2009-10-28 @ 21:44:23
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0