Första oktober

Jag skriver labbrapport för fullt här borta. Eller, tja, nu har jag ju lunch. Då blir det inte mycket skrivet. Mycket mer ätet. Logiskt? Kan tyckas. Men det vill ju till att man är tydlig i den här världen.

På tal om tydlig. Det är inte helt klart hur en labbrapport ska se ut. Det försvårar processen aningen. Jag menar, det är svårt att skriva något när man inte ha koll på vad det är man gör. Fast det ordnar sig nog. Det måste det göra. Jag ska ju redovisa det här i morgon, och då är det nog bäst att det är klart.

Det är blå himmel här. Det betyder inte att det är varmt. Sol är inte lika med varmt. Sol är lika med superkallt!
   Jag vill ha termobyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0