Tredje november

Tyvärr gick redovisningen jättebra, och jag fick en hel del beröm för min affish (Linda: läs tenta för 15 hp ;)). Fanken också. Då lär jag ju inte lära mig att göra saker i tid den här gången heller...

Linda ringde mig! <3 Helt underbart att snacka lite, känns ju som om det var jättelänge sedan sist. Det var det i och för sig också. Vi "pratar" via bloggen. Patetiskt, men sant.
   Det var i alla fall jättekul att höra av henne! Oj, vad vi måste ses på jullovet!

Lånar ett stående citat från syrran:

Well, well. That's all I have to say about that.


Kommentarer
Postat av: sofie

Uppdatera oftare eller skaffa fb!!!!!!! kram på dig <3

2009-11-05 @ 14:59:15
Postat av: Siri

Facebook är ett djävulens påfund! xD



Vill du ha mer uppdatering, testa ring mig? ;p

2009-11-05 @ 15:21:03
Postat av: astrid

Hihi.. Bråka inte nu, det får ni göra på lovet.. O siri du får gärna låna mina citat<3 här kommer ett till

Ta hand om dina sociala kontakter så kan du gå hur långt som helst...



well,well...

Postat av: sofie

äsch jag gillar inte att prata telefon... kan du inte logga in på msn då? eller är det också ett "djävulens påfund"?

2009-11-09 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0