Nya tider!

Min period av daterade inlägg är förbi! Skåden I de nya tiderna!

Jag tröttnade. Det var tråkigt. Nu ska jag utveckla min kreativa ådra tills dess rubriktorkan slår till igen. Då lär datumrubrikerna återkomma.
   Dagens nyhet. Jag vet. Det finns viktigare (och roligare) saker att berätta. Men varför? ;)

Som igår! Jag och Calle gjorde kycklinggryta med timjan, ingefära, soya, honung och turkisk yoghurt. Slutresultatet smakade som sourcream and onion. Massa spännande och väldigt gott!

Idag kom min dyra, nya, tjocka kemibok hem. Herregud. Calle, den elakingen, bara skrattade när han såg hur mycket jag ska lära mig på de här tio veckorna. Jag kan inte låta bli att skratta när jag inser hur mycket jag borde kunna i morgon... ;)

På tal om i morgon: Det har ju regnat och snöslaskat här i typ en vecka. Fast nu är det fyra minus. Något säger mig att det kommer ta tid att cykla till skola i morgon...


Kommentarer
Postat av: Linda

Och här är det fyra PLUS.

Ägda.

2009-11-09 @ 22:17:47
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0