Trettioförste maj

Min häst hade en pinne i benet, så det blev ingen tävling idag. Istället fick vi jaga förrymda kalvar.

Jag sitter vid datorn. Calles dator, eftersom vårt internet är för långsamt för att fixa Olas powerpointer. Jag måste nämligen plugga fysik, trots att jag är alldeles på det klara med att jag inte har en rimlig chans att lyckas lära mig allt till i morgon. Monstret, ni vet, det där man-måste-faktiskt-inte-plugga-det-ordnar-sig-ändå-gör-nåt-kul-istället-monstret? Den lille jäveln jobbar nog övertid nu.
   I min så kallade pluggning får jag dessutom inte tag på Linda. Något säger mig att hon är betydligt mer stressad än jag, och därför stängt av mobilen?

Dessutom är jag gnällig.

Ja, jag har haft bättre dagar.

Som tur är har jag min Calle. Bättre människa får man letar länge efter! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0