Tjugosjätte februari

För Linda är en segkorv.
   Det blir visst så, om man bor hos Jacob. Eller snarare, om man bor hos Jacob och känner sig moraliskt förpliktigad att få honom ur sängen. Han vaknar inte, nämligen.
   I alla fall, eftersom Linda försöker få liv i sin pojkvän (om hon vaknat själv än?), är jag ensam. Jag brukar vara lite tidig. Idag är jag så sjukt trött att jag i princip gått i sömnen hela morgonen. Jag är inte (heller?) riktigt vaken än.
   Och även ikväll ska det jobbas. Men är jag riktigt, riktigt snäll slipper jag gå upp och släppa ut hästarna i alla fall. Då kan jag få några timmars sömn.
  
Jag vill SOVA!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bara avis för att jag har närmare till skolan, så jag kan sova längre på morgonen! ;) (A)

2009-02-26 @ 08:34:24
URL: http://lindapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0