Tjugofemte februari

Jag har fysik nu. Fysik är viktigt. Livsnödvändiga kunskaper som för mänskligheten framåt. Lösningar på livets många mysterier, svar på svåra frågor och mystiska förteelser.  Men mördande tråkigt.
   Jag har varit duktig ock antecknat. Flera sidor. Nu har jag dock gett upp, och sitter och läser på nätet istället. Det är roligare. Vi måste göra inlämningsuppgifter också, jag och Linda. Snart, för fysik A borde väl snart vara slut?
   Fast först ska vi gå på bokrea.

Jag var på bokrean redan igår och köpte på mig lite. Idag ska jag bara köpa på mig några till. Bokrea is the shit!
   Fast mina bokhyllor är för små. Calle måste bygga nya åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0