Sjuttonde februari

Rubrikerna på mina blogginlägg är jättetråkiga, jag vet. Men ni förstår, jag har en idé med spektaklet. När jag började blogga igen bestämde jag mig för att hålla på ett tag den här vändan. Om jag då hela tiden ser vilket datum jag skrev förra, blir jag ju stressad när jag ser hur långt mellan gångerna det går ibland. Och voilá - då skriver jag ett inlägg! ;)

Det har inte hänt så mycket sedan igår kväll. I morse var jag ute och förfrös kinderna med Trubbel. Nu sitter jag vid datorn och läser. Ett mail från mamma med en superrolig film, spana in! 
   http://www.youtube.com/watch?v=UjcoRFcmQuo

Och så avslutar vi ett något innehållslöst inlägg med lite visdom.

Här är ett prov för att utröna
om din mission på jorden är avslutad:
Om du lever
är den inte det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0