Elfte februari

+ Linköpings många reor.
- Liköpings dåliga shopping-stads-planerare. A6 till Linköping snart?? O.o

+ Frallor och Brämhults från Hemköp
- Att det tog så jäkla lång tid att hitta dit

+ Vinter - man får köpa jättesnygga mössor på rean och sk(r)ämma systrarna med
- Vinter - kallt ute, varmt inne. Vad tusan ska man ha på sig?

+ Fina, färgglada tavlor på onsdagskvällen.
- Att de är så dyra att jag inte kan ta med alla hem. Fast man kanske kan låna? Bara ett tag?

+ Blodgivning är en god gärning
- Mitt blod duger inte

+ Systermys
- Olika våglängd mellan syster 2 och mig

+ Simma är jättemysigt
- Mina armar har blivit prickiga av klor (vassa klor i vattnet! xD)

+ Fysik med Linda
- Missa fysiken med Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0