Elfte februari, II

I ett litet, litet rött hus i skogen bor en liten, liten Sylvia. När Linda och jag ägnat lite, lite uppmärksamhet åt fysiken bestämde vi oss för att åka och se om hon fortfarande fanns kvar där ute i snön.
   Sylvia var nästan vaken, och det var sjukt kul att träffa henne igen. Vilket team vi är, vi tre! Snacka om flum! Massa snack och en mycket, mycket kladdig kladdkaka! <3

Idag haver jag också fixat pass. Stackars tant i expeditionen, hon blev superstressad när min stora familj vällde in genom dörren. Astrid var lite inne på att fråga henne vad hon tyckte om alla polisgrodor i Malmö, men var barmhärtig och lät bli...
   Och eftersom Linda hade rätt (som alltid - varför tror ni vi kallar henne SuperLinda?), är jag nu skyldig henne kaka. Eller vad det nu var vi slog vad om.

I morgon ska vi se om Gullringens Simhall är coolare än Hultsfreds. Den kanske är mer utomlands? Nästan som där Elin snart har bott och A/Emmi kommit tillbaka från? Eller hur var det nu...?

Kramar och god natt, lilla värld!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tar du med kakan till fysiken på torsdag då? ;) hihihi!

2009-02-14 @ 10:10:28
URL: http://lindapersson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0