...och det där var på Lindas order.

Ja, för man får inte under några omständigheter (och dit räknas visst inte huvudet-går-sönder-sjuka) missköta sin blogg så som jag har gjort. Nej, man måste skriva och säga att man är sjuk, för att mildra allmänhetens nyhetshunger. Så; nu är det gjort. Ledsen att det kom i efterskott.

Jag har haft väldigt ont i huvudet i kombination med lilte, lite förkylning. Om nu någon (till) hostar om svininfluensa så säger jag bara HA! Om detta nu var svininfluensa (vilket det troligtvis inte var) så är jag glad att jag inte tog den jäkla spprutan. Om det där var allt svinis hade att ge, så har medierna gottat sig väldigt länge på samma mikroskopiska lilla godbit. Det var bara lite jobbigt. Lite. 
  

Idag kände mig lite nästan-frisk idag, så jag bestämde mig för att åka ner till stan och köpa en mobil. Hela min bekantskapskrets tror att jag har dött, eller fått svininfluensa och kommer att dö, eftersom min kära skruttmobil kastade in handuken lagom till att jag blev sjuk.
   Det var tur att jag inte gick till skolan, för att fokusera på ett mobilköp gav mig en jäkla huvudvärk igen.
   Nåja. Nu har jag en ny mobil. Nyochfinochdyr.

Jag har köpt min första fintelefon. Jag är väldigt väldigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: asse

Vill ha ett kort på mobben dådå.. så man får se hur fin den e...pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0