Kallt!

Gissa vad termometern visar just nu? - 12,9 grader! Det är faktiskt lite småkallt, nästan.

Lugn och skön dag idag, eftersom vi hade hemstudier. Calle pysslar på med julklappsprojekten och jag läser. Mindre kemi och mer skönlitterärt, men what the fuck? Vi har en hel månad till tentan. Knappt.

Vid lunchtid var jag och Calle ute en sväng och knallade ner till älven, som ni ser lite längre ner. Roligt att leka lite med min älskade kamera igen, och Calle ställde till och med upp och var med på ett och annat kort. Det ni!

Kvällens stora bekymmer lyder annars fest, eller inte? Jag är taggad, men kommer inte hem. Min cykel är paj, Calles ena är för hög för mig och den andra har växlarna frusit på. Veckodagarna går inte bussarna efter elva. Det är något för kallt för att gå hem. 
   Hm. Återkommer med besked... ;)


fälten 
Våra ängar


Ön i älven
Lillön i älven ser kall ut

Calle och älven
Calle sa att jag inte fick lägga upp bilder på honom. Det här föreställer vy ned mot älven, i förgrunden oidentifierad man... ;)


Lite tall
Liten tall, mycket snö.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

gaaah! ni har MER sno an vad vi har!

idag ar det plusgrader xD

2009-12-23 @ 14:22:47
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0