Jul, jul!

Och så var det fredag igen! Det är ganska fantastiskt att dagarna bara rinner undan. Nästa fredag vid den här tiden är mina väskor packade och jag inställd på den långa tågturen hem. Då är det jul, gott folk!

Spännande i veckan:
  - Blodgivning för första gången! Grymt coolt! 
  - "Julavslutning" hos Royal, vilket gick bättre än bra! Han gör mig stolt!  
  - Möte med Bostaden inför renoveringen av vår lägenhet. Vi kommer bo i en barack efter jul... ;) När jag får lust, kommer jag berätta om mer om det för er som inte redan blivit uppdaterade. 
  - Tre julklappar inhandlade!
  - Astrid, den pärlan, skaffade Spotify åt mig. Nu är det Cat Stevens för hela slanten! (Calle är verkligen lycklig... )

Japp. Det där får duga. ;)





Kommentarer
Postat av: sofie

Jag har en jättebra julklapp till dig!!!! Förresten har jag fixat present till pappa nu så jag behöver inte vara med på din... Har bara mammas kvar nu...

pusssssss <3

2009-12-12 @ 17:46:36
Postat av: Siri

Bättre än Cat Stevens? ;)



Oki!

2009-12-13 @ 09:20:18
Postat av: Sylvia

Jag får inte ge blod:(

2009-12-13 @ 14:44:38
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: asse

Siri vännen! För att calle inte ska hata mig för spotify, ber jag dig ödmjukt att spela ngt annat oxå?! please! ;D

Postat av: Siri

Får du inte? Stackare; du har verkligen missat något! ;)



Astrid: Cat Stevens is the shit. Calle får stå ut... ;)

2009-12-14 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0