Bio i rusket

Riktigt skräpväder ute idag! Och så säger de att Norrland är kyla och vita vidder. Pfhu! Slask och regn, det är vad som bjuds. Och mörker mellen 13.30 och 9.00.

Jag är fortfarande frisk. Så även Calle. Jag gillar det inte riktigt. Jag menar, det kan ju inte vara ett svagare immunförsvar? Nope, jag är stark! Alltså borde väl Calle också bli sjuk? Om inte annat så för rättvisans skull.
   Fast jag vill inte att han ska bli sjuk, förstås. Jag gillar pigga, friska Calle alldeles för mycket för det!

Ikväll blir det bio! Det passar ju bra nu. Godis och myyys! Jag fick med Calle på New Mon, om jag bjöd på bio OCH godis. Han kanske är lite sjuk ändå? Vampyrer? Varulvar? Inte direkt hans stil... :)
   Eller så är det min grillade hjärna i alla fall. För tjejiga kärleksfilmer med halvtaskig skådespelarinsats brukar ju inte jag lockas av heller ;)

Alla har sina mörka fläckar. Och den som inte kan mutas är allt lite korkad. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0