Elfte april

Idag har jag gjort något rikitg skojigt. Superdupermegaroligt... STENkul, faktiskt, om ni förlåter mig för min låga humor.
   Vi har plockat sten på tre stora, mysiga, dammiga gärden. Stora stenar, små stenar, nedsjunkna stenar, stenar som stack upp, sten som låg nära, sten som var utspridda, sten som jag inte orkade flytta. Sten, sten, sten.
   Det är väldigt nyttigt att flytta sten. Bra träning.  Och omväxlande, som Calle sa. De har ju faktiskt olika form allihop. Ingen är den andra lik!
   Och som en vän till farsan sa - nu slipper vi ju göra det nästa år också... not!

Men vet ni vad? Nu har jag fått hela TRE påskägg! Är inte det helt otroligt?

Kommentarer
Postat av: syster asse

hello sister! första gången jag e inne här o läser! hihi.. därför behövs ju en kommentar..

valde detta inlägg därför att jag inte tyckte att du poängterade vem du fått äggen ifrån!!! skärpning:)

2009-04-18 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0