Sjuk

Jag tror att det är första gången på typ två veckor som det är sol ute. Med sedvanlig timeing är jag sjuk. JÄTTEsjuk är jag. Så sjuk att alla borde tycka massa synd om mig, passa upp mig och massera mina fötter. Typ. Synd att inte alla andra fattat det än. ;)

Har ridit i alla fall, trots att jag är så gott som döende. Pållen skötte sig bra, men han var ruggigt pigg. Så har väl egentligen inte gjort så mycket annat. Det är väl därför det är lite torka här; jag menar, det finns liksom inte mycket att skriva om?
   Fast jag ska inte låta det hindra mig! Skrivas ska det, annars kan det juh inte läsas!

Kanske ska ta upp mågot sådant där viktigt ämne. Som typ världfred, save the children aller bröstcancer. 
   Återkommer till det när jag har styrt upp mitt eget liv lite till.

Nu ska det drickas te och honung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0