Fusk!

Tråk.
   Jag sitter här och jobbar med skolarbete. Det är riktigt duktigt av mig, men oj, vad det är trist. Jag har massor att göra nu, med så otroligt få dagar till studenten. Fast egentligen borde jag inte klaga. De som läser kemi, fysik, biologi och matte också, eller de som har omtentor, där kan man snacka om mycket att göra!

Igår var jag i Vadstena och vände. Jag och Irene gav studentinbjudan till Jonathan, Josse och Martin. I Vadstena blev det inspekterande av deras gröna fingrar, lite fika och så Mora Träsk för hela slanten. Jonathan kunde alla sånger, med rörelser och givetvis rekvisita. Så söt! Men det var allt lite synd om Martin!
   "Mora Träsk är ju bra. Och rätt roliga."
   "Jodå, de är rätt roliga. De första trehundrasjuttitvå gånerna."

Och jag har kommit på hur man får youtube att funka på skolans datorer! Man kör i Mozilla Firefox istället. Siri Smart, det är vad de brukar kalla mig!
   Så nu blir det lite variation. By the way, min absoluta favoritåt just nu är Laura Marling med Ghosts. Superbra - spana in.

Vet ni vilket fusk! Jag får nämligen en kort vecka till!
   Ledig i morgon! ;)
   I helgen blir det skolarbete (tyvärr), betessläpp för hästarna, auktion, fiske och sol, hoppas vi. Låter inte det ganska bra?

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0