En litet motig dag

Ingen bra dag alls. Jag mår grymt illa och får ingenting gjort, i kombination med avgörande samhällsprov i morgon. Ajdå.

Helgen har annars varit härlig. Hemma redan i torsdags kväll, och gick en sväng ner till sjön med pappa. Det har blivit jättefint sedan strandlinjen rensats ur! Värsta  mysigt med mycket mer sol än innan.
   Uppe tidigt på fredagen.  Projektrapport hela morgonen. Eller nästan, hjälpte Calle med en mycket roligare uppgift som han hade fått. Så stack jag upp och red en sväng med Trubbel. Så kom Calle och pappa, och vi åkte upp till Björnsholm. Det skulle vara auktion på söndagen, men det fanns inte mycket. Fast roligt att gå och kika.
   På lördag blev det betessläpp  och i med bryggorna. Härliga hagar för hästarna, och  supermysig pickninck vid Torstens stuga. Och så varmt det är i vattnet redan (men höll mig kvar i kanoten under premiärturen. Så varmt var det inte!)  Helt fantastiskt! Vi grillade nere vid vattnet på kvällen, och oj, så mysigt det var.
   Söndag blev en smula lugnare, jag var trött i värmen. Fast skulle inte vilja byta bort den, det är så skönt med sol!

Så. Sammanfattning.
   Jag mår fortfarande pyton. Och är sur eftersom jag mår pyton OCH måste plugga. Kan det bli värre?


  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0