Skidor och tyskaprov

45 minuters tyskaprov kan faktiskt vara riktigt spännande. Särskilt om man pluggat. Tror jag. Själv hade jag bara läst på igår kväll - den andra i klassen på "minst-plugg-topp" hade bara, oh hemska tanke, pluggat sen i måndags kväll. Den stackars saten hade bara fått ihop 5 timmar. Oh my God liksom!
   Men var lugna. Siri GJORDE alla studieuppgifterna, med nästan bara rätta svar, på en lektion förra veckan när vi såg på film. Så egentligen hade jah ju pluggat massor?
   Bra gick det i alla fall.
   Det gjorde matten med, på tal om ingenting alls. Starkt G. 6 VG-poäng, och då tyckte jag det var skitsvårt.


  Thursday 24 - Sunday 27 January - Skiing Trip to Sälen. N.B. All deadlines must have been met in order for you to be given permission to go!

   Klockan 15.00 avreser åk 3 på skidresan till Stöten!!! Ha det så jättetrevligt!!!!!


Siri ska till Stöten och åka skidor! 
   "Du vet väl att om man bryter man benen läker de ihop igen? Så du har inget att vara orolig för!"
   Tack, bra, då vet jag. Oj, vad lugn och ickenervös jag blev nu då.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0