Irriterande

Varför jag inte skrivit något om skidresan till Stöten?
   Jo, jag skrev faktiskt i måndags. Riktigt långt blev det. Allt var med. Men så bestämde sig datorn för att stänga av sig när jag hade ungefär en mening kvar på min långa, detaljerade blogg.
   Jag blev lite irriterad (Okej då, jag blev jätteförbannad. Det finns inget mer störande än datorer som stänger av när man skrivit så där mycket!).
   Så nu blir det inget om Stöten. Jag hade väldigt roligt, bilder ligger på bilddagboken. Så när vi träffas nästa gång kommer vi ha mycket mer att prata om, för då kan jag berätta allt det jag skrev ner istället. Smart va?

Jag var ensam igår. Christer var ju också hemma, men han var ute i garaget. Jag var väldigt huslig. Efter att ha letat bland kokböckerna i ungefär en halvtimme hittade jag ett pannkaksrecept! Massor med pannkakor blev det! Och sedan lagade jag min tröja, vilket innebar nål och tråd. Och jag klarade av det! I'm so proud!

Idag får jag helg! Eller får, jag har tagit helg. Min mormor fyllde 80 år i söndags, så på lördag ska jag åka ner till Skåne och fira henne. Så därför måste jag vara ledig i morgon. rida och träffa Calle?
    Idag har jag fyra och en halv timme på ett tåg att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0