Trötthet och översvämmning

Vad är det som droppar på våra paraplyn?
Vad är det som faller ned från skyn?

Regn idag, regn igår, regn i måndags. Den som bestämmer över vädret är visst lite deprimerad. Eller har dålig fantasi. Eller är allmänt sadistisk.
    "Hey, jag vet! Ingen snö, bara massa regn hela vintern! Vi dränker dem... Moahahaha!"

Fast det är i och för sig ganska mysigt det med. Sitta inne, läsa, dricka te.
   Kunde varit värre. Jag borde defenitivt hitta något annat att skriva om snart. Men jag känner liksom inte för det. Tjata om något annat, alltså. Jag är trött, men läget är ganska lugnt. En del skolarbete att göra och fortfarande en aning för långt till fredag för att jag ska vara speedad av den anledningen.


image2
Oj, så skönt det skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0