Skola

Sportlovet gick väldigt fort! Undrar varför loven alltid försvinner mycket snabbare än veckorna? Kanske en fråga att doktorera på någon gång, om jag känner för det.
   Lovet har i alla fall varit bra. Inte mycket skolarbete har blivit gjort, men så är det ju nästan alltid. Jag har defenitivt en liten ond sak där inne i mitt huvud. Men det gör inte så mycket. Jag har ju roligt i alla fall.
   Jag har hunnit med att rida en massa (härliga Trubbel!). Jag har bakat och pysslat hemma. Gått i skogen. Träffat Linda och Kicki, varit i Stockholm och på anställningsintervju (usch så läskigt det är!). Jag har sovit en del, umgåtts massor med min familj och med Calle, mer än väntat (superbra!).
   Lovet var helt OK.
   Nu har jag mycket att göra den här veckan. Visst märks det? Ju mer jag har att göra, ju längre blir mina bloggar.
   Men nu går min buss också . Jag bloggar alltid precis innan bussen går, på samma sätt som jag alltid pluggar precis innan provet ska vara. Jag jobbar som bäst under press. Kanske något att doktorera på någon gång, om jag känner för det.

Ps. Spana in mitt superbegåvade kusinbarn, Jonathan. Gå in på youtube och sök på nicklagård, på expressen.se eller på motala tidnings hemsida så hittar ni nog. Han är grym på trummor!

Kommentarer
Postat av: SofiaSofiaSofia i 3NV

Är det ditt kusinbarn! Vi har förundrats här hemma över hans talanger!

2008-02-18 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0