No, I'm not dead. Yet.

Uppdatering? Vadå jättelänge sedan? Nej, nu förstår jag inte alls vad du pratar om!

Okej, jag erkänner. Jag suger på att uppdatera min blogg. Och min bilddagbok. Men vet ni vad? Jag tar det faktiskt inte sådär jättehårt. Jag menar, det finns ju viktigare saker i livet?
    Som att plugga. Som jag inte gör
    Eller planera inför bal och student. Vaddå? I ÅR?
   
Som att vara social. Vem? Jag?
    Skulle kunna ta tag i skolarbetet inför Tyskland. Ni känner väl mig? Det löser sig!
   
Eller varför inte se till att jag har ett jobb hela nästa år. Men sex veckor, det är lång tid!

Nej, jag är nog helt enkelt en sådan person som inte gör saker.
   Take it or leave it.
   Men jag är i alla fall inte död. Än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0