Bilder från ex-jobbet

Ja, det har ju varit et himla tjat om det där ex-jobbet nu på slutet, inte sant? Lite bildbevis är ju alltid kul.
   Jag menar, ni vet ju inte ens säkert om det där ex-jobbet finns. Jag kan ju lika gärna sitta i en snökoja och koka blåbärssoppa dagarna i ända, och använda hjärnan till att komma på så svåra ord att ingen kommer orka ens fråga vad de betyder.
   Eller så kanske jag använder mina sista sparpengar till dyra hollandska kurser, där jag lär mig allt som finns att veta om van Gogh. Och tulpaner.

Kolla! Mitt eget skrivbord. Jag är lite kär i min arbetsplats. På mitt (vårt) kontor. Lättköpt - mhm.
Skrivbordet

Små plantor som ska planteras om. Gulligull-små!
Plantor

Många krukor blir det...
Kruk-krux plan

Och en sjuhelvetes massa små provrör till alla prover...
Eppendorf-rör

Så, ni ser! Mitt ex-jobb är på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bilderna är ju uppenbart photoshop'ade.

Ditt exjobb finns nog inte på riktigt!

2012-02-13 @ 11:17:21
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0