Vältränad

Herregud, jag är helt slut i hela kroppen! Idag har jag ridit och skött om två hästar, plus all daglig stallskötsel med höbärande, mockning och vattenhinkar hit och dit. Jag är inte riktigt van vid att jobba så mycket och har redan träningsvärk. Stackars mig.
   Men det är vansinnigt roligt. Både Lucy och Questa är riktiga toppenpållar och man är bara lycklig när man åker från stallet.

Jag drömde att jag glömde alla mina kläder inför Smålands-resan. Och datorn, och kameran, och Astrids present. Inget bagage alls, så jag ringde Calle och krävde att han skulle åka ner med det.
   Undrar om han skulle göra det? Hm. Jag kanske borde börja packa redan idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0